مطالب تاریخی و عرقانی , تئوری توطئه موجودات فضایی و ماوراء طبیعه

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

حضور ایرانیان در قاره استرالیا

حضور ایرانیان در قاره استرالیا



✔️برشی کوتاه از کتاب "تاریخ حضور ایرانیان در قاره استرالیا..." :

کشف سرزمین استرالیا بوسیله انگلیسی ها مضحک ترین طنز تاریخ کشف سرزمین های جدید باشد ؛ سرزمینی که تا آن زمان صدها نقشه از آن وجود داشت و با دقت تمام، مختصات جغرافیایی آن ثبت شده و حتی نام آن در بعضی نقشه ها همان استرالیا میباشد و حتی در مجامع علمی اروپا شایع بود که در آن سرزمین بیش از پنجاه میلیون انسان زندگی میکند و چندین رود در آن جاری است و پر از گنج ها و معادن طلاست.
اما با این همه موارد هیچ اروپایی و انگلیسی قادر به پیدا کردن آن نمی شد، در حالی که تأکید میکنم نقشه های متعددی از آن که بیشتر آنها به دست ایرانیان تهیه شده بود.

حدود ۲۵۰۰ سال تاریخ مدون وجود دارد که ایرانیان به تمام مناطق جنوب - شرق آسیا و دریای چین و ژاپن، هم از راه خشکی و هم از راه دریا رفت و آمد داشته اند.
ده ها کتاب از دریانوردان و سیاحان ایرانی در این مورد وجود دارد. صدها جزیره و بندر در این نواحی نامی ایرانی دارند، ده ها قوم ایرانی هنوز در ژاپن، چین، مالزی، اندونزی و... زندگی می کنند. اقوامی چون "شبانکاره، سیاک، جاوئی، لر و آینو".
کلمات فارسی در جنوب شرقی آسیا بخصوص در کشتی رانی بالغ بر چند صد عدد میباشد. حروف ربط و دستور زبان آنها در بسیاری از موارد شبیه فارسی بوده و صدها تشابه دیگر آداب و رسوم و لباس و باورهای آنها وجود دارد.
از طرفی در زمان هخامنشیان روح سلحشوری و شجاعت و کشف سرزمین های جدید در روح ایرانی بیداد میکند. آنها قرن ها دست به اکتشاف نقاط مختلف دنیا زدند و به موفقیت های چشمگیری دست یافتند.

علم نقشه کشی یک علم کاملاً ایرانی است. ایرانیان اولین قومی بودند که به گرد بودن زمین پی بردند و اولین نصف النهار را وضع کردند و موقعیت شهرها و مناطق مختلف را بر مبنای طول و عرض جغرافیایی ترسیم کردند، ضمناً آنها قادرند انواع کشتی ها را با انواع بادبان، سکان و قطب نما ساخته و اولین کتاب ها را در مورد بادهای موسمی و جریان آب اقیانوسی می نویسند.
آنها قادرند با تکنیک های خاص، کشتی های فوق سبک بسازند تا بسیار سریع و چابک فاصله بندر "سوماترا" تا بندر "کانتون چین" را ۲۰ روزه بپیمایند ؛ چیزی که در آن زمان یک معجزه بود.

📔 تاریخ حضور ایرانیان در قاره استرالیا و جزایر جنوب شرقی آسیا پیش از حضور اروپاییان
✍️ دکتر حمید شفیع زاده


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تغییرات اقلیمی ایران مشکوک است/ ابرهای ایران را می‌دزدند

تغییرات اقلیمی ایران مشکوک است/ ابرهای ایران را می‌دزدند



رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور :
🔹تغییرات اقلیمی در ایران مشکوک به دخالت خارجی‌هاست؛ مراکز علمی که در کشور وجود دارد مطالعه‌ای در این خصوص انجام داده‌اند که نتیجه مطالعات این موضوع را تأیید می‌کند.

🔹تیم‌های مشترکی از اسرائیل و یکی از کشورهای همسایه، ابرهای در حال ورود به ایران را غیربارور می‌کنند؛ علاوه بر این ما با بحث ابردزدی و برف دزدی نیز مواجه هستیم.

🔹در این مطالعه طی چهارسال گذشته ارتفاعات افغانستان تا مدیترانه مورد بررسی قرار گرفته است؛ نتیجه اینکه همه ارتفاعات بالای دو هزار و 200 متر در این محدوده پر از برف ولی ارتفاعات ما خشک بوده است/ ایسنا


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰