چاکرا ها
احتمال دارد که شما در طول زندگی با انجام کارهایی هاله نورانی خود را آلوده کرده باشید. هر گونه اضطراب، دلهره، ترس و حتی دروغگویی، غیبت کردن، بدبینی و قضاوت نا به جا، آبروی دیگری را بردن و به خصوص مصرف مواد مخدر و محرک و قرص‌های روان گردان و کلیه مسائلی از این قبیل منجر به آلودگی و تجمع انرژی‌های تخریب‌گر در هاله شما می‌شوند. این انرژی منفی آنقدر در هاله شما نفوذ می‌کند تا در جسم (آخرین سطح برای نفوذ) اثر خود را به صورت بیماری نشان دهد.
توجه کنید که انرژی منفی منشا تمام بیماری‌های روحی- روانی و جسمی انسان است و به مرور زمان رد پای خود را بر چهره و بدن ما بر جای می‌گذارد.
پس اگر دائما مریض می‌شوید به پاکسازی هاله و دوری از آلوده کننده‌های هاله‌تان فکر کنید. انرژی هاله‌تان را با راه‌های مثبتی که گفته شد بالا ببرید تا نیازی به راه‌های منفی نداشته باشید.
افرادی هستند که به صورت ناخودآگاه از انرژی دیگران تغذیه می‌کنند. معمولا آنها افرادی هستند که ما اصلا به آن‌ها شک نداریم.
چند راه کسب انرژی از شما به صورت زیر است :
این افراد ممکن است نزدیک شما بیایند و برای شما درد دل کنند و بگویند که چه آدم بدبخت و فلک زده‌ای هستند و ... و هر چه شما راه چاره نشان‎شان می‌دهید گوش نمی‌دهند، چون نمی‌خواهند که تغییری در وضعیت‎شان بوجود بیاید چرا که این تنها راهی است که می‌توانند انرژی بگیرند. آنها با این کار در حال گرفتن انرژی شما هستند در حالی که شما دلتان به حال‌شان سوخته است.
پس اگر بجای یک گفتگوی منطقی دوطرفه، وارد گفت و شنودی شدید که هر راه حلی ارائه دادید با جمله: آره درست میگی، ولی .... پاسخ داد، بدانید که دارید انرژی از دست می‌دهید.
راه دیگر انرژی گرفتن از شما تحقیر کردن‌تان است: بعضی از مردم سعی می‌کنند با هر حیله‌ای متوسل شوند و تحقیرتان کنند تا انرژی‌تان را بگیرند که نام دیگر این کار دیگرآزاری یا سادیسم است. شخص سادیستیک با تحقیر دیگری احساس خود برتربینی کرده و انرژی دیگران را از آن خود می‌کند.
تحقیر کردن می‌تواند نسبت به پوشش، ظاهر، جسم، جنسیت، رفتار، گفتار و ... باشد.
خیط کردن دیگری و یا انتقاد از او، تحت هر نامی که صورت گیرد در واقع تحقیر است و انرژی را به سمت تحقیر کننده می‌کشاند.
بهتر است که یادتان باشد اکثر این افراد از کاری که انجام می‌دهند کاملا بی اطلاع‌اند. در رابطه با آنها پس از مدت زمانی کوتاه یا بلند، احساس می‌کنید بی انرژی و بی‌حوصله شده‌اید در حالیکه آنها سرحال آمده‌اند. اینگونه رابطه‌ها را دوست دارید قطع کنید و از رابطه با اینگونه افراد بدون اینکه بدانید چرا، طفره می‌روید.
اگر واقعا به این افراد دوست و نزدیک هستید، می‌توانید موضوع را با آن‌ها در میان بگذارید و به آنها کمک کنید. چون این افراد با اینکار رابطه اجتماعی خودشان را با دوستان و اطرافیان تخریب می‌کنند.
در صورتی هم که این شخص در زندگیتان و برایتان اهمیتی ندارد بهتر است که از او دوری کنید.